sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

WEEKEND

Kävästiin perjantaina ihan extemporee Seinäjoella!



 Koristelin puhelimeni ja oon kyllä aiva mielettömän tyytyväine lopputulokseen ♥
 

 Iltapäivästä Sami tuli hakemaan meidät ja mentiin käymään vielä Kaatialan kaivoksilla uimassa with Bablo herra =)


 Pojat jaksoi kiusata toisiaan :-)

Toimin vieläkin pyyheenkantajana....
....kuinkahan lämmin sitä oikein pitää olla että mä suostun hyppäämään kalojen syötiks järveen ynnä muuhun?


LAUANTAI
 Lähettii Vaasaan shoppailee....ja voi veljet oli taas vähä lämmin!

 Pienet korvakorut : 5,90€
Isot korvakorut: 8,50€
Vero moda: 10€

Hellemekko H&M : 9,95€

Toppi H&M : 4,95 €

Tätä toppi/shortsi yhdistelmää oon ettiny koko kesän!
Katoin kuvastosta ja ihastuin heti, sitä ei kuitenkaan netissä enää saanut tilattua ja lähi h&m:ssä ei ollut.
Oon niin onnellinen että löysin tän vihdoin ja sitä oli mun kokoa vielä jäljellä!
H&M : 14,95 €

pian lähen pyöräilee ja hakee Samia töistä c:


puspus - jasssi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti