maanantai 31. lokakuuta 2011

Life is a journey

Mulla on vieressäni mielinmäärin kahvia ja tupakkaa.
Mutta niitä enemmän mulla on ajatuksia. Aivan liikaa!
Kaikesta.
You hold my hand and it feels right. Right.
Mikä loppujen lopuksi sitten on oikein?

-But it's not so easy....
En todella tiedä minne mennä.
Jos jatkan elämistä kauniissa täydellisessä maailmassani. Tai mä murran sen ja alotan taas taistelun uutta elämää vastaan. Täydellistä elämää vastaan. Mun täytyis onnistua siinä. Selviytyä.
Oonhan mä sentään Taistelu- Jaska. Mun täytyis osata se. Kuulemma.
 Young girl, don't cry
Young girl, it's all right
Your tears will dry, you'll soon be free to fly
Itke vasta haudassa hyvä nainen. Elä sun elämääs mikä sulle on annettu.
Ei sitä oo sulle lahjotettu niin, että sulle ei missään vaiheessa tuu vastoinkäymisiä.
Niillä sä elät. Vatoinkäymisillä. Niin ilossa kun surussa.
Kukaan ei ojenna auttavaa kättä. Kun olet eksyksissä ulkopuolella, katso sisäpuolelle, sieluusi. ELÄ
Elämä on matka. Se voi viedä sinut mihin tahansa valitset mennä.
Niin kauan kuin sinä opit.
Löydät kaiken. Kaiken...

1 kommentti: