maanantai 17. lokakuuta 2011

sydämeltäni ylpeä hölmöläinen

    
 Tänään mun on pitänyt syödä kevyesti. Huomenna meinaan pääsen vihdoin röntgenkuvauttamaan mun lantion ja selän. Joo, en todelakaan tykkää että oon 17-vuotiaana samanlainen kun joku 70-vuotias mummeli. 
Vaikka söpöjähän nekin ovat.
 Ballerinat: H&M
Shortsit: Pieces
Toppi: H&M
Neule: H&M
Nahkatakki: Veromoda
Huivi: Seppälä
Laukku: H&M
Käytiin kiertelemässä Samin kanssa Seinäjoen säälittävät kirpparit. Taas. 
Siinä toivossa vielä että jotain voisi löytyä. Ikinä ei saisi toivoa mitään.
Oon kuitenkin ostanut meidän tulevaan asuntoon kaikkea kultaista ja ideoinut kaikkea.
Löysin nämä pikkutaulut. SÖPÖJÄ ! 
Nuo numerot ei sitten mitenkäänpäin jää noihin. Älkää pelästykö.

Ainiin. Kerron teille tän taas. Mutta Sami on vaan kaikkein paras poikaystävä mitä tiedän!
♥ Se meinaa osti mulle H&M:ltä nää ihanat......
 Tekoturkiskaulus, H&M
Neule, H&M
puspus ♥ - jasssi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti