tiistai 27. maaliskuuta 2012

kehä ykkösen tuollapuolen

Niinkuin kuvista näkyy, eksyttiin viikonlopuksi Espooseen ja lauantaina käytiin ihailemassa stadia.
Kieltämättä vähän kiukku valtas mua vaikka kaupunki sulattikin mun sydämen (jälleen kerran).
Kierrettiin ainakin 20 kenkäliikettä etsien mulle kevätkorkkareita, tuloksetta. Ja sekös jos mikään ottaa nuppiin. Rahaa oli tuhlattavana kerrankin (!!) mutta mitä mä löydän, yhden paidan ja kaulakorun. Jep, mä luovutin. 

Oon ihan innoissani, kuinka hyvä oon ajamaan nykyään autolla. Vaikka takana onkin kahet parkkisakot ja yksi ylinopeussakko, niin täytyy sanoa, että oon ottanu niistä jonkin verran opikseni ja syystäkin. En meinaa halua mun korttia pyykkinarulle kuivumaan. Otsikko varmasti kertoo jotain. MÄ SELÄTIN KEHÄ YKKÖSEN. Vaikka pisut meinaskin tulla housuun niin tää tyttö pääs turvallisesti päätepysäkille. Itseäni sen enempää kehumatta sanon vielä, että meikätyttösestä vois olla ainesta rallikuskiksi.

puspus- jasssi ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti