lauantai 31. maaliskuuta 2012

RED LOVE

En tiedä mikä siinä on, että aina kun mä löydän aivan taivaalliset kengät niin niitä on jäljellä ainoastaan mun koko 36. Ihan kuin ne kengät ois tarkotettu just mulle, ne kengät ei oo halunnu kenenkään muun matkaan. Niin kävi näidenkin kanssa. Näin punaiset kaunottaret hyllyssä ainoina ja kokeiltuani niitä jalkaan, tuntu kun musta ois tullu tuhkimo. Mitkään kengät ei ole sujahtanu mun jalkaan näin täydellisesti. Oottelin jo matkaa kurpitsankärryn kyytiin. Ainoa asia vaan oli, etten halunnut kadottaa mun toista kaunotarta mihinkään vaan pitää ne molemmat tiukasti jalassani. Ja niinhän siinä sitten kävi, ne jäi mun jalkaani ja sain onnellisena kuljettaa punarakkaudet hellään huomaani.
Mitäs tykkäätte? ;-)

puspus- jasssi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti