tiistai 10. huhtikuuta 2012

palmusunnuntaita

Oon hieman myöhässä, mutta parempi kai että ennemmin myöhään kuin ei milloinkaan. Tosin tässä tapauksessa en ois siitä niin varma. Anyway, tässä on pari kuvaa sunnuntailta, kotikonnuilta, pohojammaalta, kuortaneelta, mettästä, jumalan seljän takaa, maalta... ihan mite ite haluutte ajatella. 
Sormukset, GT
Rannekoru, Torilta
Farkkuliivi, GT
Toppi, Seppälä
Farkut, Garlings
Kengät, Spiritstore
Itseasiassa mulla oli kotona mukana pelkästään korkkarit ja maiharit, sillä nuo korkkarit sopii niin moneen asuun etten ajatellut loman aikana muuta mukaani tarvitsevan. Oon ehkä hieman ihastunut niihin
Iskä oli taas hakenut hallilta meidän pihaan ja persuksiemme alle komeilemaan iki-ihanan Chrysler- automme. Mmm, toi on vaan niin maukas! Tällä kertaa porukat ei vielä luovuttanut sitä mun hellään huomaani, mutta ehkä kesällä pääsen jo ajelemaan tuolla. Lähtö Jyväskylään ei ollutkaan niin ankeaa mitä aluksi kuvittelin. Tuleva muutto, työt, koulu ja kesälomamatkat vaatii sen verran aikaa ja kiinnostusta, että aikaa löhöilylle ei paljoa jää. Meikää se ei kuitenkaan haittaa, sillä aurinko innostaa mua sen verran kovaa porskuttamaan kohti kesää ja lomia, että viitsin oikeasti jopa uhrautua pitkiin päiviin töissä sen sijaan, että jäisin kotiin peiton alle ja antaisin stressin vallata mut jälleen kerran. EI, nyt se ei enää käy päinsä. Tulta purjeisiin ja kohti myrskyäpäin, kyllä mä vielä joskus saavun rantaan köllimään. Ansaitusti!

puspus- jasssi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti