sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

sunday sun

Kunnon löhöilyaamun ja pitkän unien saattelemana käytiin tänään 1-vuotiaan Konstan synttäreillä. Koko päivä on ollut yhtä herkkujen syömistä, mutta eikö ne sunnuntait vähän ookkin sitä varten? Ainakin elän siinä uskossa, niin ei huono omatunto paina niin paljon. Koko päivän aurinko on hymyilly meille ja ilta-auringon saattelemana me aateltiinkin lähteä pyöräilemään. Kuivat tiet, mikä yksi ihana kevään saapumisen merkki Yksinhän mä sit viimein kävin pyöräilemäs koko lenkin kun toinen jäi siwan nurkille ja päättikin tehä uukkarin kämpille sipsipussi kainalossa. Niinpä, on siinä mulla kans lenkkikaveri.
Vaikka korvissa tuntuikin siltä, että ne vois naksauttaa pois kivusta ja särystä joka aiheutui kovasta tuulenvireestä, oli silti mahtava tunne päästä tsygäilemään pitkin lähipolkuja. Raitis ilma tekikin mulle sopivasti tepposet ja tällä hetkellä musta tuntuu siltä, että kun sänkyyn kellahdan niin tuskin kerkeän kissaa sanoa kun nukkumatti on jo kerennyt heitellä unihiekat mun silmille.
Kengät, Sirkan kenkä
Farkut, Garlings
Toppi, Vero Moda
Kauluspaita, Vero Moda

puspus- jasssi ♥

2 kommenttia:

  1. Haha kuulostaa vähän minulta tuo lenkkikamu :D No ei ihan mutta huippu silti!

    VastaaPoista
  2. Hah :D kerrankin kun sain itseäni niskasta kiinni ja vähän ulkoilemaan niin toinen pyörtää heti ekan kaupan luona... Tää ei tarkota muutaku sitä et mun koulutus ei oo oikee menny vielä perille saakka :D

    VastaaPoista