torstai 3. toukokuuta 2012

Members.com

Eksyin kuin eksyinkin Memberssin sivuille täydelliseen aikaan. Huomasin korkkarit -50% alennuksessa ja ei kuulkaas kauaa mennyt kun tän tytön tietsikkaan ilmesty jo tilausvahvistus!
10 päivän sisällä mun ovelle ilmestyy tällainen rakkauskolmikko
Mitäs ootte mieltä? Itse oon katsellut nuota kumpiakin mustia korkkareita jo kauan nellyn sivuilta, mutta hinnan vuoksi en ole raaskinut niitä edes ostoskoriin linkata. Nyt ei muutakuin peukut pystyyn, että edes joku nuosta ihanuuksista löytäis yhteisen sävelen mun jalkojeni kanssa! 

puspus- jasssi ♥

3 kommenttia:

  1. Wou, hiukan hienoja, varsinkin noi ekat! Mun blogissa ois haaste sulle :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! minä täälä kuumeisesti ootan noiden rakkauksien saapumista mun hellään huomaan! Uii, jee ü

      Poista
  2. http://my-run-away.blogspot.com/2012/05/i-just-wanna-say-it-straight-from-my.html haastettaa c: oho jokut toinenki on ehtiny , no toivotaan ettei oo sama :>

    VastaaPoista