sunnuntai 20. toukokuuta 2012

pöö

Aamulla lähdettiin ihanan Daim- kahvin voimalla töihin. Jonka jälkeen käytiin Roopen porukoilla syömässä. Syötiin nopeasti, sillä halusin kotiin katsomaan alkavaa SM-keilaulua.
 Valkoiset balleriinat, Kirppis
Hame, H&M
Toppo, H&M
Paita, H&M
Laukku, Seppälä 

Olin eilisen työpäivän jälkeen aivan poikki ja yllätykseksi Roope oli tehnyt mulle mun lempisalaattia! mmm
( Älkää vaivautuko sanomaan mitään mun päästä. Se on todellakin vaiheessa ja tähtäimenä on täysin blondit! )
Takaisin tähän päivään.... Keilailun SM-kisat tosiaan, Sami oli päässyt miesten tason mitalleille ja kilpaili nuorimpana kullasta. Hopea sijahan sieltä sitten napsahti, joka on mun mielestä ihan huikee saavutus. Vastassa oli sentään 5 kertaa miesten SM-kisat voittanut hallinomistaja, jolla on pikkasen enemmän kokemusta kun Samilla. GO SAMI GO! Oon ainaskin ylpee vaikkei kultaa tullutkaan :--)
 Eilen suoraan sanottuna hukattiin koko päivä ja ajateltiinkin, ettei toiste semmosta tehä. Siispä me lähdettiin leffaan katsomaan Diktaattori joka oli ihan huippu!! Sai kyllä nauraa ihan oikeesti melkein viiden minsan välein, haha.
Nyt nukkumaan ja ens viikko onkin töitä melkein joka päivä. BYÄÄÄÄÄ. Eivaan. Ajattelin juosta rahankiilto silmissä, (ja uudet vaattteet kengät korut hiukset...........) niin jaksaa painaa eteenpäin. Massin takiahan ne kaikki sitä työtä tekee. Tai no, ainakin minä.
puspus- jasssi ♥

10 kommenttia:

  1. hei sun hiukset näyttää kivalta tos toises kuvas! ja aika hyvinhän noi on vaalentunu tai sillai niin tummasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta! Parin viikon päästä ois vaa lähtö sinne ulkomaille ni tulee pikkase kiire vaalentaa :D tuun ehkä kaljuksi,.

      Poista
    2. ai parin viikon päästä jo! minne ootte menos?

      Poista
    3. Saas nähdä ;) äkkiä lähäretään ainakin!

      Poista
  2. Sami <3 !! Huikee saavutus. Olisin kattonu jos olisin tienny, että tämä sami näkyy sielä!!

    VastaaPoista
  3. Vähän siisti tuo juomajuttu, namii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäähilejuoma on iha pakollinen aina leffassa! Niiiin hyvää Ü

      Poista
  4. Ihania kuvia:)

    Sait juuri uuden lukijan:)

    http://youaremylifeareyou.blogspot.com

    VastaaPoista