perjantai 4. tammikuuta 2013

Ei huolita

Huh mikä päivä. 12 aikaan lähdin käymään koululla. Sain viimein tän jakson lukkarin käteen, että tiedän edes minne mennä maanantaina. Koulu tosiaan alkoi jo keskiviikkona, mutta minkäs teet kun netissä ei näy mitään mun tunneista. Tosi harmi. Käväsin sen jälkeen tosi pitkästä aikaa kirpparilla. Ai että kun oli ihana taas penkoa kaikkea ja hiukan löytääkkin jotain. 
Kahdelta hain Roopen koulusta ja mentiin keskustaan. Roope meni hoitamaan pari asiaa ja mä käytin ajan hyödyksi shoppaillen. Hah, mikä ihana tekosyy! Ennen neljää meidän piti löytää nokkamme verenluovutuksesta. Koetin aiemmin jo mennä sinne, mutta mua ja mun verta ei sillon kelpuutettu sinne viime tammikuussa saamani allergiakohtauksen takia, jolloin jouduin vierailemaan ensiavussa. Luulivat veressäni olevan vielä jotain. Väärin luulivat. Sain lappusen kotiin jossa todettiin, että olen täysin kelvollinen luovuttamaan verta. 
No, en sitten päässyt nytkään. Syynä tällä kertaa käsitaipeissani esiintyvä ihottuma. Dääm. Ehkä sitten kolmas kerta todensanoo käynkö siellä turhaan tyrkyttämässä itseäni vai saisinko vihdoin ja viimein auttaa jotakuta luovuttamalla omaa ylimääräistä verta.
Käytiin sokoksella myös vaihtamassa yksi joululahja. Luojan kiitos kuitti oli vielä tallessa. Nyt mulla on ikiomat crocsit !
 Laukku 10€ - GT
 Vyö 3€ - GT
 Laukku 5€ - GT
 Käsipyyhkeet 1,90€/kpl - Anttila
 Tekonahkahousut 20€ - GT
 Kauluspaita 3,50€ - Kirppari
 Kaulahuivi 2,00€ - Kirppari
 Paita 2,50€ -Kirppari
Timskukorvikset 0,70€ - Kirppari
Crocsit 49,90€ - Sokos
puspus♥ - jasssi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti