perjantai 14. lokakuuta 2011

welcome to the wonderful winter

Korkkarit kopisee jäätynyttä pikeä vasten. Se on ihan erilainen ääni kun kesällä.
Puiston penkkejä roudataan pois ja meidän täytyy laittaa huivin tilalle pipo. Talvi on tulossa.
Ihanaa. Saa vihdoin alkaa pukeutua villapaitoihin. Täysin lämpimiin villapaitoihin.
Ei sen puoleen. Mä oon niin täynnä jo tätä syksyä. Jossain kohtaa ei enää jaksa tätä.
Ei varsinkaan nyt, kun kaikki värikäs katoaa. Mä tarvitsen lunta. VALOA.
Mä suorastaan rakastan ensilunta. Ihan täysillä.
Niin. Rakastan. Huivit vie mun sydämen talvella. Kesäsin paikkaan ne kengillä.
Lämmin kaakao. En osaa edes kuvitella, miltä tuntuu lämmin kahvi. Nyt kun oon opettanu itteni kahviholistiksi.
En todellakaan tiedä mitä siitä seuraa.
Snoukkaus. Yks talven kohokohdista. Ei sitä fiilistä vaan voita mikään. Se tunne kun sä lähet laskee huipulta. Adrenaliini ei ehkä ikinä nouse korkeemmalle kun tuossa tapauksessa.
...Niin paitsi tietty. Rakastuessa. Haluan talveksi kaupunkiin.
 
puspus♥ - jasssi

2 kommenttia: