keskiviikko 12. lokakuuta 2011

pidän miehistä joilla on järkeä

Vaasaan eksyin. Harrin löysin. Myös joku kiva hiippari yhtyi seuraamme.
Olipa kiva iltapäivä! Kahvia ja älykästä seuraa.
Älykästä. Olipa vieras sana mulle.
   
Sormus, gina tricot
Pantoja, H&M
Laukku, H&M
Huivi, H&M
Korvikset, gina tricot 
Ratkesin. Taas. En ehkä millonkaan opi säästämään saamiani rahoja.
Harmi sinänsä, mutta kiva uusi laukku mulla nyt. TOSI KIVA.
Sami piti taas huolta mun ruokkimisesta. Kiitos rakas. Olen lihava. Hieman lihava.
Onneksi lihavuus ei kuulemma ole sairaus.

puspus♥ - jasssi

4 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja oot ostanu! Tykkäsin eniten huivista ja sormuksesta.

    Mutta pakko sanoa ettei kannata kirjoittaa tuolleen "Olen lihava." tänne blogiin koska et todellakaan ole, sellaisilla oikeasti ylipainoisilla ihmisillä voi loukata tuollainen. Tiiän kyllä ettet ollu tosissaan tai siis silleen mutta jotku voi ottaa vähän enemmän tosissaan :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos, tykkään ihan hulluna tosta huivista!
    Mulla on vähän omanlainen huumorintaju ja kirjotan tänne nimenomaan huumorilla enkä tosissani. Jos hminen ei ymmärrä mun ideaa tuossa tekstissä kun kirjotan salaattikuvan alle 'olen lihava', niin olkoon ymmärtämättä. :)

    Oma mielipiteeni vain on, että jos päihtyneelle ei tarjoilla baarissa juomia niin miksi mäkissä myidään lihaville roskaa?.. ja tässä tarkotan _oikeasti lihavia_ ihmisiä!

    Kiitos kuitenkin vinkistä, laitan korvan taakse!

    VastaaPoista
  3. "Oma mielipiteeni vain on, että jos päihtyneelle ei tarjoilla baarissa juomia niin miksi mäkissä myidään lihaville roskaa?" Hei aika jännä ajatus, tuo on totta. En oo ikinä aatellu tuolleen mutta pakko olla ihan samaa mieltä.

    Joo ja lähinnä sen takia sanoin ku mulla ainaki menee hermot ku anonyymit vääntää joka lauseen jotenki väärin päin niin tuosta olis voinu joku tahallaan loukkaantua ja tulla rageen :D Mutta totta tuoki, oma blogi, omat postaukset ja oma huumorintaju - ihmiset tulkitsee miten tulkitsee. Mie vaan otan kaikki niin henkilökohtaisesti nii koitan vältellä anonyymivihaa, haha.

    VastaaPoista
  4. Kiva jos joku on samaa mieltä! :)
    Haha, joo en todellakaan tarkottanut tätä postausta kenellekkään henkilökohtaisesti.

    VastaaPoista