lauantai 26. marraskuuta 2011

hellurei ja hellät tunteet

Hellät tunteet tosiaan. Hirveä postaustauko tässä ollut, but i will explain everything. Olen muuttamassa Jyväskylään vuoden vaihteessa. Niin. Jyväskylään. Ja se että mitä mä teen siellä. Saan luultavasti siirron Jyväskylän ammattiopistoon sosiaali- ja terveysalalla (ainakin hyvältä näyttää tähän asti) ja vanhemmat lupasivat mulle katon pään päälle sinne pultsareitten sekaan.
Ei vaiteskaan, huijasin. Jos koulunvaihto sujuu niinkuin on suunniteltu, tulee pian kiire alkaa katsella kämppiä.

Vihdoin ja viimein mä pääsen asumaan yksin. Tekemään kaikkea mitä haluan. YKSIN.
Viimeisen viikon mä uskon että luokkalaisilla on alkanu pikkuhiljaa mennä hermo muhun. On meinaa tullut muutamaan otteeseen mun suusta lause '' Mä oon niin onnellinen''. Niin. No mutta sitäpä mä olen. Eikä se tästä muuksi muutu.

Ihanaa alkaa katsomaan kaikkea sisustuskamaa kämppään. Onnekseni tässä on tulossa joulu, syntymäpäivä ja tietysti tuparit sitten joskus. HIHI.
Lamaannuttaa. Kuinka kaikki voi järjestyä n.2 viikon aikana. Näin suuri asia.
Kai se on tarkoitettua. I hope so. Viimein mulle tapahtuu jotain uskomatonta.

Vapaus. Se on jo aika lähellä...

2 kommenttia: