sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Uusia koruja...

Huomasin tossa eilen illalla, että mun napakorusta oli tippunu tuo yläpallo/ lukko.
Oonkin saanu mun siskolta ja sen jätkäkaverilta joskus aikoinaan semmosen perhosnapakorun enenku edes tiesin, että tuun joskus laittamaan sellasen. Haaveissa se silloin vasta oli.
Nyt ajattelin että laitanpa sen napaani, että koko koru ei tipu kokonaan. Arvatkaapa vaan, löysinkö mä sitä korua mistään. Voi että mua ketuttaa!
Oivaan ketutukseen mä sit laitoin crazy factorylta tilaukseen pari korua. mmmm, i like!
Tuon korvakorun tilasin Samille. Mutta millasia koruja teillä on ja mimmosista te tykkäätte? :-)
puspus♥ - jasssi

2 kommenttia:

  1. Mullaki on ollu napakoru mutta otin sen puolen vuoden jalkeen pois ku ei se parantunu ikina kunnolla :S Enka ehtiny kayttaa mitaan tuollasia sopoja koruja ku pidin vaan sita hoitokorua, nyyh. Mutta kielikoruna mie tykkaan pitaa ihan perus normi metallista, ne timanttiset sattuu jos purasee vahingossa ja varikkaat nayttaa valilla jotenki likaisilta tai sellasilta liian sekavilta suussa :D

    VastaaPoista
  2. No mulla on ollu tää nyt vasta joku 2kk ja vaihdoin hoitokorun jo pois. Voin ehkä vähän leikkiä tulen kans jos tuo tulehtuu oikein pahasti koska sit se on moro tälle lävistykselle! Tykkään ite kans pelkästään normivärisistä lävistyksistä.. Värikkäät on just vähä sekavan näkösiä :/ voi Sita onnellinen! Oon niin kade sun kielikorusta! Tahtoo kans :-)

    VastaaPoista