torstai 31. tammikuuta 2013

hassuttelua ilmassa

Pakko tähän alkuun sanoa, kuinka söpösti Roope eilen sano mulle mun mielestä. Roope näytti mulle kännykästä yhden naisen ennen ja jälkeen- kuvan laihdutusprosessistaa. Keskustelu meni tähän malliin;

Minä- Ai näytitkö tuota sen takia että vähän vink vink laihduta säki? 
Roope- Ai mitä? Ei sun pidä laihduttaa..
Minä- Joo eipä.. 
*hetken hiljasuus*
Roope- Sä oot just hyvä tollasena, mä en muuttais susta mitään muuta ku sun sukunimen!
Oikeasti. Niin pieni asia mutta niin rakas tuo tuossa kyllä on. Puhumattakaan meidän pienistä arjen onnellisuuksista kun poiketaan juomassa kahvit välillä jossain muualla kuin omassa kodissa. 

Viime viikolla mun pieni rakas Pumpuli- hamsteri kuoli syöpään. Teki kipeää katsoa, kun toinen kärsi vaikka kaikki sanookin, että pikkueläimet ei tunne kipua. Pumpulin menettämisen myötä Luna on tullut mulle kokoajan rakkaammaksi. Oon oppinu arvostamaan kuinka ihana pikku rullakebab makkara koiruus meillä oikein onkaan.

Tänään me tehtiin aivan taivaallista kanasalaattia. Ai että, ihan vesi tulee kielelle kun katsoo tuota kuvaa! Kumpa sitä olis vielä jäänyt hieman ilta/yöpalaksi. Mutta ei, se oli niin hyvää että syötiin heti kaikki pois. Salaatti sisälsi; kurkkua, tomaattia, salaattia, punakaalta, porkkanaa, maustettua kanaa ja kuivattua sipulirouhetta. Mmm! Ensi kerralla täytyy muistaa vielä ostaa joku hyvä salaatin kastike ja lisätä joukkoon mozzarellapalloja ja vesimeloonia. Ihan parasta.

ps. Siwan kassaneiti sano meitä hassuiksi, kun mä olin niin innoissani milkywayn suklaalevystä ja Roope uudesta tupakkimerkki- löydöstä. Iloja ne pienetkin ilot on. (hassusti sanottu, hihi.)
pps. TÄSTÄ pääsee meikäläisen instagrammiin, jos kiinnostaa kyylätä!
 puspus♥- jasssi

2 kommenttia: