keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

HAASTE

Varkaissa. Pöllin Siljalta haasteen, jossa vastaan hänen keksimiin 11 kysymykseen sekä 11 faktaan minusta, jonka jälkeen keksin 11 kysymystä itse ja haastan bloggaajia vastaamaan niihin.
1. Tumma vai vaalea tukka, miksi? Tumma ja tulinen. Riippuu puhutaanko miehistä vai naisista, mutta jokatapauksessa molemmilla tykkään enemmän tummista. Tumma tekee paljon vanhemman näköiseksi.
2. Mikä on lempi trendisi keväällä 2013? Läpinäkyvät, selästä avoimet topit ja kauluspaidat yksityiskohdilla. Peplumit on myös kivoja. Unohtamatta niittejä ballerinoissa ja armykuosia housuissa/shortseissa. Apua, tätä voisi jatkaa vaikka kuinka. Hirveen vaikee sanoa yhtä!
3. Mikä on unelmiesi lomakohde? New York. Lämpösissä maissa Havaiji
4. Mitä odotat eniten tulevalta kesältä? Hyvää tienestiä, festareita, pieniä road trippejä ja kesän jälkeistä ulkomaanmatkaa ystävien kanssa!
5. Pukeudutko mielummin pastelliväreihin vai neonväreihin? Neonvärit
6. Tykkäätkö valvoa myöhään ja nukkua pitkään vai oletko aamuvirkku? Kaukana aamuvirkusta. Valvon yleensä tosi tosi myöhään vaikka aamulla olisi kuinka aikainen herätys. Yleensä päivällä otan päikkärit jos oon liian väsynyt. 
7. Redbull vai battery? Battery ehdottomasti. Olin yläasteella jopa hieman riippuvainen siitä, mutta sain onneksi vähennettyä ajoissa. Nykyään se on semmonen herkuttelujuoma jota juon sillon tällön. 
8. Oletko enemmän housu- vai hameihminen? Kesäisin villiinnyn aina hameista ja mekoista, mutta loppujen lopuksi taidan olla enemmän housuihminen.
9. Ottaisitko mielummin Louis Vuittonin laukun vai Christian Louvoutinin kengät? Louis Vuittonin laukun. Se on ollut jo jonkin aikaa mun ostoslistalla ja jos saisin OTTAA jommankumman, en miettisi hetkeäkään. 
10. iPhone vai joku muu? iPhone. Muita en huoli, muita en tahdo.
11. Lempi hajuvesi? Viva la juicy, ihan parasta
11 faktaa minusta

1. Mulla on jonkinmoinen pakko mielle siivota. Ei niin, että kaikki pitäisi olla koko ajan kiiltävän puhtaina, mutta haluan että asiat ja esineet on siinä missä kuuluukin. Siivoan joka päivä, ja mun mielestä se on hauskaa jos en oo kovin väsyny ja sit siivoon ihan vittuuntuneena joka paikkaa, hahah.
2. En pysty käyttämään kahta päivää peräkkäin samoja vaatteita. Tuntuu että ne on likasia vaikka ei olisikkaan ja että ne ei istu päällä enää yhtä hyvin kun ekana päivänä. En kuitenkaan pese vaatteita yhden käyttökerran jälkeen. Tyhmää että ne tuntuu mun mielestä likasilta vaikka ne ei oikeasti edes ole. 
3. Tällähetkellä haluisin hirveästi syödä kaikkia hedelmiä, salaatteja ja rahkoja. Kuitenkin kun menen kauppaan, allergiani rajottaa kaiken terveellisen hyvän. Usein haluisin tehdä smoothieita banaanista viinirypäleistä hunajamelonista sun muista, mutta olen kaikille noille edellämainituille allerginen. Syön kuitenkin paljon rahkoja marjojen kanssa, mutta hedelmät jää vähemmälle vaikka niitä kuinka haluaisin. Mälsää. 
4. En oikein osaa elää hetkessä jos päivät on samanlaista arkista mössöä. Suunnittelen koko ajan jos jonkinlaista reissua ja sitten elän sen voimalla että pian pääsen johonkin. Toisaalta se on hyvä, mutta toisinaan olen taas miettinyt, että lipuuko mun elämä sen ohella nopeasti ohi, kun vaan koko ajan odotan jotain, enkä elä hetkessä. 
5. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän oon alkanut tykätä Hello Kittystä. Aluksi sen tullessa markkinoille en voinut sietää sitä. KISSOJA, HYI. Enää en ajattele sitä kissana vaan jonakin söpöläisenä hahmona.

6. Elän suuremmaksi osaa tässä ja nyt shoppailua ajatellen. En mieti onko mulla nyt loppuviikosta enää rahaa ruokaan jos ostan tämän ja tämän. Ostan sitä mitä haluan. Usein mietin rahatilannetta ennenkuin menen kauppaan hipelöimään kaikkia uutuuksia. 
7. Isäni on laulaja ja tiedän perineeni edes jonkunlaisen hyvän laulutaidon häneltä samoin kun yksi siskoistani. Haluaisin todella paljon aloittaa laulutunnit, mutta en uskalla. 
8. Rakastan ballaadeja!
9. Rakastan ihan ylikaiken mun pientä rullakebabbia Lunaa. Oon tosi eläinrakas vaikka oon kaikille eläimille allerginen, eli toisinsanoen kaikelle eläinhilseelle. Lunallekkin olin, mutta allergia on lähtenyt siedätyshoidolla pois. Thank god! Tahtoisin myös pikku pupun ja vanhempana kun on omakotitalo, tanskandogin jolle antaisin nimeksi Luca
10. Haluan, että Roope kosii mua Pariisissa. Kuinka kliseistä se onkaan niin sen mä tahdon. Muualla en vastaa myöntävästi.
11. Oon tosi vaativa asioiden suhteen. Toisinsanoen myös ihan mieletön lellikersa. En tahtoisi olla näin lellitty mitä oon, mutta toisaalta siihen kaavaan mihin on kasvatettu, on siitä myös melko vaikea kasvaa pois. Pienin lapsi kun perheessämme olen.

Kaikki halukkaat voivat tehdä tämän, mutta erityisesti haastan tähän tehtävään: Ellan, Iidan, Emman, Sitan ja Tiian.
Tässä siis 11 kysymystä teille:

1. Korkkarit vai tennarit baariin?
2. Luonnolliset hiukset vai pidennykset?
3. Tykkäätkö sisustaa?
4. Jos saisit valita kahden viikon lomamatkan ihan mihin vain ilmaiseksi, minne se olisi?
5. Koira vai kissa, miksi?
6. Lempijuoma baarissa?
7. Lempi musiikki genresi, miksi?
8. Mitä olet mieltä kannabiksen laillistamisesta Suomessa?
9. Roikkuvat- vai nappikorvakorut?
10. Tupakka vai nuuska?
11. Jos saisit valita kaikista Suomen vaatekaupoista, mihin ottaisit 1000€ lahjakortin?

puspus♥- jasssi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti